Thursday, May 19, 2011

habis sudah

nak citer nie..baca,baca,baca..walaupun citer ni masih suam-suam kuku tapi nak citer gak..citernye....

YEAH!!da habis DIPLOMA!!!hahaha.finally.

tapi xelok suka sangat kan.hepy tu tetap ade tapi ade pikir jugak macam mana la result aku nanti.time final exam,aku xtaw kenape aku macam maen2 jew jawab exam.ntah la.stress pun ade bile memikirkan.sem last ni. yelah,takut2 kene repeat paper plak.uish!mintak dijauhkan la.mintak2 aku lulus semuanya.doa-doakan la ek.da la ade 6 paper dalam masa 10 hari jew.Bayangkan!!!dua paper last tu memang subjek hafal jew la.aku ni da la lemah skit kalau nak hafal2 nie.lagi stress kalau ade member yang ngah hafal tu tanya tu la tanya ni la.aku xsuka study macam tu.okay.stop citer melalut.

sekarang?

sekarang ngah berdoa dan bertawakal supaya result sem ni semua lulus dan kalau boleh nak DL la kan.lagi takut bile madam masita da bagi warning kat facebook yang sem ni ade yang fail.haish!jadi xkeruan aku.result da la kuar 25hb.alamak,next week!!!harap sumenye baek2 jew.lulus pun da kire ok bagi aku.ade certain member aku da taw result dorang.lega la hati korang yer.kitorang yang ngah tunggu result ni ternanti-nanti camane hasilnye.

mintak2 sumenye lulus.amin. =)

No comments: