Tuesday, July 17, 2012

hohohoooo

yeahhhh!!! da start cuti sem. aku habis final hari ahad hari tu bersamaan 15 Julai 2012. last paper adalah paper MAF420 (management accounting). seryes sangat2 susah paper tu. aku still rasa x confident ngan jawapan yg aku bagi. harap2 aku lulus paper tu. lulus pun kira ok la. aku xmaw la nak repeat. merana woo..

aku baru jew baca citer2 seram kat uitm. banyak jugak yg aku baca tapi banyak citer daripada uitm jengka la. biase la uitm jengka kan keliling hutan jew. aku ex-uitm lendu batch 2008-2011. sepanjang aku kat sana xde la pape sangat pun. aku dok kat kolej dang anum. yg banyak citernye kat kolej tun merah xpun tun putih sebab koleh dorang dekat ngan hutan.

sekarang nie, aku sambung study kat uitm bandaraya melaka. dok kat AYAM yg cekik darah. hohoho..dok ayam aku pun xde rasa pape sangat. takot pun xde kalau berjaga sampai pukul 3-4 pagi sebab budak2 kat ayam tu hidup jew. hidup dengan memekak jew. aku nie dok layan citer jew la pukul 3-4 pagi tu. dah memang terbiasa tido lambat kan. lagi2 time final hari tu. kadang2 xtido langsung.huhuhu. esoknya bangun pukul 10 la 11 la. nasib xterlajak lepas zohor. ilmu yg masuk nye xbanyok pung. heuheu..

berbalik kepada citer hantu, aku pernah experience skali tapi xtaw la betol ke x sbb xde rasa takot ke ape ke. citernye begini, time tu aku dok sorang sebab adek aku balik umah. aku stay kat ayam jew. malas nak balik sbb jumaat kelas habis petang. so, macam waste time jew balik umah kejap. tapi aku memang rasa seronok sebab aku bleh conquer bilik tu. wohooo..

malam tu aku tengok cerita winter sonata. saje nak layan balik. tengah syok2 tengok tu kengkawan suh naek singgah bilik. pause citer,aku pun pegi  la bilik kawan kat tingkat 13. dok borak2 sampai la xpasan jam da pukul 1 lebih. dorang suruh aku tido kat bilik dorang jew tapi aku xnak. then aku balik la bilik aku dengan sesuka hatinya..sampai bilik nak sambung balik tengok citer tu. da play sume ok jew. tetibe suara yoojin (heroin) tu jadi besar n garau semacam. aku pelik la.nape plak tetibe jadi camtu.so aku biarkan jew la. da suara besar n garau camtu, citer tu jadi macam slow..bukan suara yoojin tu jew, suara pelakon yg laen pun sama. sangat pelik ok. aku assume maybe aku download yg kurang kualiti nie. then aku tutup balik citer tu. aku play balik kat scene yg aku stop tadi. bila da play ok jew sume tu.xde pape pun. aku pun dengan xde perasaan pape, tengok jew la citer tu balik dengan relaxnya.hehehe...

ade lagi maw citer kar area kota laksmana,melaka. rumah sewa aku before aku dok ayam.hohoho..next post la...

No comments: