Sunday, October 31, 2010

negeri sembilan vs kelantan


fuh!2-1 beb!!memang sengit betol perlawanan bola sepak antara negeri sembilan vs kelantan.aku?mestilah aku sokong negeri sembilan beb!aku anak nogori weyh..pada masa separuh pertama,team nesmilan memang agak pantas dan cekap dalam merebut bola dan akhirnya merebut kemenangan yang pertama pada minit ke-14 oleh shahurain..memang aku sorak giler la..dan pada masa separuh akhir,pemain jersi 7,Aidil Zafuan terpaksa keluar padang kerana cedera..owh~

bila Aidil Zafuan da kluar padang,memang kuranglah pemain hebat nesmilan..pastu,kelantan berjaya masukkan 2 gol..damn!!

papepun,pemain nesmilan tetap hebat bagi aku..memang tabik la dengan Aidil, Idris, Syukor, Sani, Alif, S.Kuna, n lain-lain n specially the coach,Wan Jamak..kalaulah kembar tu x injured,mesti dah lama nesmilan menang..

tahniah buat negeri kelantan menang pada tahun 2010..xpe2,kite jumpe tahun depan..

No comments: