Saturday, October 30, 2010

pelik?!


Assalamualaikum.


banyak sangat benda pelik berlaku kat aku..kadang-kadang aku pun rasa diri aku ni pelik..tapi pelik lagi bila ade orang yang xpernah tegor kite da start tegor kite..kalau orang yang macam nie,mesti die ade main reason yang tersendiri kan..lagi pelik kalau die buat sesuatu yang pelik..ade ke patut die minum air manis + kicap manis cap udang??haha..sangat pelik..itu la die kawan aku,KURT..i love u lol!!*applause*hoho


aku pun da serupa macam ko..aku penah makan otak-otak cicah air bandung,hihihi...sedap giler coz bukannye rasa sangat pun air bandung tu kalau kene cicah ngan otak-otak..makan bikut meri cicah air oren..peh,masyukkk!kite memang sama habit beb!aku xkesah orang nak kata ape janji bagi aku shedappppp!!!

tujuan utama tajuk pelik nie, pikir-pikir kan la..kadang-kadang pelik ni ade baek nye,n kadang-kadang pelik ni ade buruk nye..

renung-renungkan dan selamat beramal.. :)

No comments: