Saturday, January 8, 2011

update..update..update






sekian lama xupdate kat blog nie,huhu..banyak sangat nak story-mory nie..first,pasal super senior..yup!now,im super senior uitm,kekeke.yelah,selama ni asyik jadi junior jew kan..tapi bila da senior ni,rasa macam biasa jew n rasa macam part 1 pun ade.hehe.yelah,6 bulan praktikal n xjejak kaki kat uitm.tu yang laen jew.lagipun,muke2 uitm tu sume muke2 baru.muke2 dak lama da xde da.yang peliknye,dorang tu nampak macam lagi tua dari kami part 6.*perasan sekejap*

bile da super senior nie,mean kene dok umah sewa la kan..so,aku tinggal kat taman dimensi depan uitm..nasib baek xde la jauh sangat dari u..bleh la jalan kaki jew..walaupun ade bawak trnsport sendiri kan,hehe.yang xbestnye,jadual kelas.coz ade waktu kelas yang ganggu waktu solat.ade ke patut kelas pukul 6.30-8.00???giler betol.time bile plak nak solat kan..nasib baek lect nye ok coz buat kelas sampai 7.30 jew..

lagi...

today is a good day but yesterday was a bad day.okes,start hari ni dulu ek.hari ni aku da rasa sehat sikit daripada semalam ngan selesema yang terok,huhu.semalam, makan pil selesema aku terus tidur..ade la dalam 4 jam tidur..lena giler sampai xsedar hari da malam..pagi tadi,around 10.30 ade pelajar pelatih perubatan datang nak check darah tinggi n check darah..aku check darah tinggi jew n esok baru check darah coz da sarap plak sebelum check darah tu..xpe2,aku suke dorang datang,hehe..lebih2 lagi yang comel tu.hihi..

ni semalam punye stoly..actually kelas habis pukul 12.30 tapi semalam habis awal coz lect yang sporting..i like her..then,ingat nak balik terus..tapi da decide tumpang mira sampai alor gajah..so,ok jew..tolak dari umah sewa dalam pukul 1 camtu..yang xbestnye kene tunggu bas dari tampin tu..shoot!dulu bukan maen banyak bas ke tampin,sekarang 1 2 bas jew..ingat nak balik bawak moto jew tapi disebabkan aku kurang sihat,so terpaksalah naek public transport..tunggu2 dalam 2.15 baru bas ade..da sampai tampin,aku da xtahan da..aku da sakit sangat da..so,aku tipon my der n minx die ambik kat sana..tapi yang ambik mama..kesian mama..finally,im home!!!

No comments: