Friday, December 24, 2010

GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL!!

actually,da lama nak join GA yang blogger2 buat tapi xde kesempatan.tapi GA yang ni gempak giler!! IPOD SHUFFLE weyh!mano nak carik..berbaloi-baloi kalau dapat ipod tu beb..lagipun,ni first time saya join GA coz xtaw sangat pun pasal blogging nie.so, GA ni saya join sebagai cubaan yang pertama.keke.ok,teman2..jom join GA nie sebelom 1 Januari 2011.mula2 tengok syarat2 nye,confius sekejap.lama2,paham dah.syarat2 nye senang jew. ;)



Cara join GA :
1. Jadi flower Mr Cool
2. pergi kat exchange link pastu masukkan link blogspot ( pasti nombor giliran anda )
3. Korang klik Share button facebook (  pasti nombor giliran anda )
4. Buat satu Entry yang menarik dan pastika ada 'GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL' pasti letakkan banner diatas..
5. Pastikan ada tag member korang sekurangnya 5 orng atau lebih terpulang pada korang...
6. Pastikan anda letakkan link referrer anda dalam setiap entry anda siapa yang Tag anda.
7. Setelah selesai korang comment dan tinggalkan link blog yang dh buat pasal entry GA ipod shuffle ni.. (kalau ada masalah nak comment e-mail kat (mrcoolismeor[@]gmail.com
8. emailkan no giliran exchange link dan nombor korng yang dh share ( arahan 2 & 3) emailkan kat mrcoolismeor[@]gmail.com (syarat ni tak wajib buat tapi yang ada gift special pada yang bertuah)
9.Pemenang dipilih berdasarkan entry terbaik.. dan referrer terbanyak
10.siapa folower yang ke 1010 akan mendapat hadiah misteri dari Mr Cool
11.Warga negara malaysia yang menetap di malaysia sahaja.. 

ok,ape yang saya dah buat :

1] done!da jadi follower..
2] link blogspot da buat. no 117.
3] dah share.no bertuah gak,no 117. ;)
4] entri da siap n banner jugak ade di situ yer. 
5] saya nak tag mereka ini :
       cik juwa
       cik alynn
       cik dysha
       cik yatie
       cik eina
       n sape2 yang baca blog ni ek..
6] link referrer saya ialah  http://malaysiagiveaway.blogspot.com/ 
7] , 8] later lepas entri siap. ;)
9] entri saya biasa dan menarik bagi saya.buat yang termampu coz first time join GA.hehe
10] 1010?hoho.lucky number tu.xkan dapat nyer.huhu
11] yup!saya anak malaysia yang duk kat malaysia gak. ;)

ok,done!

No comments: