Friday, December 24, 2010

aku salah ke?help me!

hurm..entri kali nie xtaw nak tulis ape..tapi nak gtaw pasal kesalahan..samada aku yang salah or orang tu yang salah..

actually, aku ade order satu barang nie daripada luar malaysia..dah order tapi belom bayar lagi..date last buat payment 12 dec hari tu..then,aku xgtaw aku xbayar lagi..padahal orang tu mesti la taw kan sape yang da bayar or xbayar lagi kan..cuz bayaran tu kene ade bukti la kan..

then,hari tu ade announcement dibuat kat page tersebut..orang tu aka admin page tu announce yang barang yang da order tu da dibayar..so,aku wat xheran la kan..coz sebelom tu die announce sape yang belom bayar,barang tu akan dijual kat orang laen..tapi xde plak announce barang tu still bleh dijual kat orang laen..aku pun malas la nak kesah pasal nie

semalam,admin wat announce nama2 yang da order n bayar kat page tu.die suruh pm nama n alamat coz nak bagi barang tu bulan 1 nanti.yang aku terkezutnye,nama aku ade kat situ walaupun aku xbayar lagi..

barang tu xmahal xmurah la..cuma rmduapuluhlima jew..

camane ek??salah aku ke salah die??huhu

aku patut gtaw die ke or aku buat2 xtaw n pm die terus??help me~

No comments: