Tuesday, December 21, 2010

seunggi bezday project~

kyaaaa!!actually da lama da project ni buat cume xramai yang mengupdatekan nye.mule2 aku taw pasal project nie,peh!teruja weyhhhh..macam2 nak bagi kat seunggi tapi angan2 jew..aku da rancang da nak bagi die bantal.boleh la die pelok malam2.kekeke.

dateline die semalam.dari mula project sampai semalam,aku xanta pape pun ntuk project kali ni.bukan sebab xnak tapi fulus prob.huhu.biasa la kan bila da hujung tahun nie,fulus makin lama makin habis.yelah..banyak fulus habis kat vacation jew.tapi bila pikir balik,elok jugak bazirkan wit kat vacation daripada bagi present kat seunggi yang jauh nun.bukan nye ape..yelah,die kan mesti dapat hadiah yang lagi besh kot..xkanla die nak guna semua hadiah kan..tapi kadang2 rasa macam xbesh plak bile xbagi present.hoho.xpe2,kali ni jew..

yang bestnye,hari tu dapat mesej yang airen boleh hantar photo o video untuk besday project nie..yessss!!!!aku nak join nie..coz ni xyah kuar wit..setakat hantar photo jew..nak hantar video tapi kang xtaw nak cakap pe..kekeke..so semalam photo berjaya dihantar..n photo tu akan dimasukkan dalam video untuk besday project nie..i loikeeeee...

aku send photo nie.hoho
luv this!!sape pandai baca,paham2 yer.. 


last minute nye photo.sungguh crowded yer photo tu.hanya tu jew yang mampu aku buat.nak edit lebih bukannye reti sangat.kang laen macam jadinye.so,bagi aku ni jew yang lawa.kekeke. ;)

xsabar nak tunggu video nye plak..mesti bapak ramai airen ade dalam video tu..update later2 okeh.

No comments: