Saturday, December 11, 2010

macam-macam

fuh..fuh..lama giler xupdate blog nie..busy sangat sampai xsempat nak update.huhu.

bnyk sebenarnye nak update nie.

1. Praktikal.peh,kalau pasal praktikal ni memang panjang giler la story mory nye.xpe,kite citer later2 ok.sepatutnya aku habis 30 nov hari tu tapi terpaksa datang 2 dis coz dorang nak raikan aku habis praktikal.hehek. ;) stakat tu jew dulu ek,t update lagi.

2. kawan lama.pasal ni memang aku suke.sebab sekian lama xcontact friend ni akhirnya contact jugak.lagipun sejak habis sekolah kitorang gaduh ntah sebab ape ntah.baru2 nie,kitorang dah baek balik tapi sekarang tengah perbaiki balik hubungan kitorang balik.ok.ni update kendian gak. ;)

3. Golden Disk Award(GDA).GDA ni first time dorang wat secara live dari Korea.peh,aku teruja giler nak tengok.hihi.GDA ni pada 9 Dis hari tu pukul 7 (waktu Korea).mean.pukul 6 kat Malaysia.ok.ni pun update later k.panjang manjang nk update tapi tarikh da lepas.hehe ;)

4. dinner dengan YB untuk pelajar Uitm.yaw!aku dapat kad jemputan untuk pegi dinner ngan YB malam tadi.puas sangat sebab :
[a] dapat makan jew.haha.
[b] dapat jumpa ngan member2 lama.
[c] dapat tengok brape ramai budak uitm kat sini.hehe ;)
[d] dapat cenderamata daripada YB sendri.

p/s : pix update later..

5. YESSS!!!hari ni punyer stoly.hari ni aku ngan sedara-mara pegi ke PD. saje suke2 sebab xde mende nak buat kan.so,pegi jalan2..kitorang akan gerak tengah hari ni.yeay!!mandi laut lagi..harap2 xjadi macam kat terengganu.huhu.

No comments: