Thursday, November 18, 2010

cerita hari ini~^^



 CERITA 1
Yaw!hari ni aku kene bekerja balik setelah 2 hari MC sebelum raya korban. Ofis sangat lengang. Macam takde orang jew. Bosan. Keje dah datang. Malas pulak. Coz banyak gile nak kene taip bende yang takde kaitan langsung.tapi ok la daripada takde keje langsung. Pasal MC, nasib baik xterkantoi. Bukannye aku tipu pasal MC, tapi bende laen yang  berkaitan dengan MC. Kalau boleh,nak jew aku cuti seminggu terus tapi teringat pulak next week ade vacation terpaksa la keje untuk tebus cuti MC tu.xpe2.lagipun tinggal 6 hari jew lagi sebelum aku habis praktikal.hehe.lepas tu, bergonjeng la aku!yeah!!

CERITA 2
Wah!excited tetibe.haha.shaheizy sam reply mesej aku kat twitter weyh~^^ baru tadi aku perasan.actually, saje je nak bukak,rupa-rupanye die reply..suke3!!!sebelum ni pun pernah tweet ngan die..memang die sporting habis lah..sayang ko ketat-ketat abang sam!!<333 kalau adek aku taw la,mesti die dah hempuk aku ngan periuk coz die JELESSSS..haha..ada aku kesah?XD


should i reply back?haha.gedik la kaw!pape pun, xsabar nak tengok citer 'KONGSI' lakonan die..mantap + kelakar.. =)
CERITA 3
ok.actually nak update blog semalam tapi xsempat disebabkan asyik makan jew.haha.gemok la kaw!
raya korban da macam raya puasa..asyik makan..makan..makan..pagi tu balik kampong wan..makan-makan sampai kenyang..parents da balik umah, pe lagi plan baek punya iaitu KAROK beb!!peh,gian aku dah lepas weyh!!aku pergi pun dengan my adex2 n my cousin.nyanyi-nyanyi sampai xingat nak balik..ingat nak tambah masa lagi, tapi my bro call pulak suruh balik cepat coz die nak pakai kereta.haish!kacau jew.

bila da karok sampai xingat dunia.perut ni pulak mintak makanan..pe lagi,makan lagi dan lagi dan lagi..tetibe,maksu pulak kobar mak teh ajak pi makan umah die malam tu..pe lagi,siap copek-copek,poie ko!(bak kato wan garang).kat sana,makan lagi..aku makan sikit jew la coz perut aku nie ade unsur negatif,huhu.da habis,baru la ingat nak balik rumah..tu pun sekejap jew balik rumah coz nak kene anta aku pulak pegi balik nilai..sok(hari ni) kene keje..samapi nilai pun dalam pukul 12.30..da sampai bukan reti nak tido ke ape,borak-borak n buat ketupat sekejap.hehe..dah macam stay up nak exam pulak kan..dalam pukul 2 lebih,baru la mata ni dapat lolap..zzzz  =)

p/s : no pix for cerita 3.xsempat nak snap sebab sibuk makan jew..kekeke

No comments: