Saturday, November 27, 2010

kenduri = cuti sekolah

biasa la kan. bile time cuti sekolah, memang xsah kalau xde kenduri. xkesah la kan kenduri kawin ke, kenduri cukur jambul ke n banyak lagi la.

ni nak cerita nie, hari ni aku pergi kenduri kat bahau. aku pergi pun ngan maksu aku ngn anak die,aina. dengan keadaan kureng sehat skit ni,pegi la jugak sebab nak temankan maksu aku.lagipun,mak teh aku da ajak.tengah hari tadi cuaca memang panas terik. aku makan pun sikit jew coz xde selera sangat disebabkan sakit nie.habis makan,kitorang duduk2 kejap.sementara xde buat ape,baik aku usha orang lalu-lalang kat kenduri tu.hehehe

tengah usha-mengusha tu,oh!da jumpe~^^

omo!seung gi malaysia>>>rupa-rupanya die adek kepada pengantin perempuan..wah,xsangka dapat jumpa kat bahau. memang nasib aku la kan.haha.sebelum nie da jumpa jang geun suk malaysia,sekarang seung gi malaysia pulak.hihi.paling besh, rupanya die kawan ngan angah n abang.aku usha jew sepanjang masa kat kenduri tu.muka die memang hampir serupa tapi yang hampir serupa dari segi mata die,senyuman die.seyes sama weyh!!aku terjatuh lagi.haha.

part besh nye, time die karok.peh, sedap giler sore die time die nyanyi lagu 'permaisuri'..memang dengar sepenuh perasaan.haha.tapi sayang xsempat nak snap gambar.kalau snap pun kene la sembunyi2 kan.xpe2, laen hari boleh datang sana lagi coz die jiran mak teh aku,yuhuuu~


kalau ade kenduri kat bahau sana,memang la aku nak pergi lagi. =)
yes! 5 Disember nie ade kenduri kat sana lagi..so,usha-mengusha lagi aku.haha.

ade lagi...tadi, layan fesbuk sekejap..buka la group seung gi..rupa-rupanya ade orang post pasal kawan die jumpe seung gi malaysia.agak sama jugak la dari senyuman die.hehe.

tapi,papehal pun lee seung gi sebenar tetap di hati. =D

da sejibik macam TOP Big Bang~^^

suke sangat pic nie coz kelakar sangat time nie~^^

cara die makan memang menggoda betol~^^


i luv this pic.seunggi nampak hot + sexy.haha~^^


 p/s : esok kenduri doa selamat untuk adek aku,hazman. selamat bersunat 4 dis nanti. =)

No comments: