Wednesday, November 10, 2010

finally,yeay!!!

hahaha.habis jugak penilaian aku daripada tuan haji,my lecturer kat UiTM..manyak betul soklan die tadi..macam-macam soklan sampai aku haru nak jawab nye..

sambil dengar soklan die, sambil otak ni ligat berfikir nak bagi jawapan ape yang sesuai tu..time otak da jem xtaw nak pikir ape,die boleh pulak bagi soklan cepu emas..bagi la soklan cepu perak ke cepu gangsa ke.hahaha..

habis jew sesi aku dan lecture,akak supervisor pulak ambik alih..hehehe..selamat aku xpayah nak bersoal jawab ngan die lagi..da macam perjumpaan mak ayah ngan pibg plak.hahaha..

xpe2, yang penting, da habis..YEAYYY!!

p/s : len posto kite cakap pasal praktikal pulak yer..

4 comments:

long live dais said...

sy syg tn hj!!!! padahal ak ingt lg dy pnah mrh kt aku tym klas myob.. huhu

Buin said...

hahaha..dah la soklan die asyik tnya bende yg kite xdpt nak jawab jew..

student myob said...

tw xpe.. tp cm ksian plak dy dtg kte xsediakn air pon utk dy... huhu

Buin said...

taw xpe..da la jauh die datang tu..kak SV tu pun mcm nak xnak jew layan die..