Wednesday, November 3, 2010

maybe my dream come true?



seyes!lepas nampak jew status fren kat facebook,terus bukak link nie..terus senyum lebar sampai ke tlinga,hahaha...suke gilerrrr!!rupenye Air Asia ade buat promosi pegi korea..wahhh!nak sangat pegi sana..booking start hari ni sampai 10 nov nie..travel start april depan..nak pegi tapi timing xkena la..dah la aku ade satu sem lagi nak habis..kan bagus kalau sem ni dah habis terus diploma..boleh jew aku booking sekarang..maybe boleh pegi ngan rombongan cik kiah,hahaha..plan memang macam tu tapi tarikh memang xbest langsung..

haish!kalau la dapat pegi,memang my dream come true larh..kalau bagitaw mama pasal benda nie,sure mama bagi tapi bile tengok tarikh sure la mama xbagi,huhu..takkan la aku nak extend study semata-mata nak pegi sana kan..baek aku habis study dulu baru fly pegi sana,hihi..

harap-harap tahun depan Air Asia buat promosi lagi pegi korea..seyes tahun depan aku da booking awal-awal..n maybe akan pegi dengan madu n unnie,haha..perasan sudah~


to Korea : wait for me!! =D
to Air Asia : buat promosi lagi yer tahun depan
to rombongan cik kiah : tunggu saya yer.. :p
to money : abah n mama,nak mintak duit boleh?huhu






No comments: